OBIECTIVELE EDUCAŢIONALE VERSUS COMPETENŢE: ABORDARE TELEOLOGICĂ
Vladimir GUŢU
Catedra Ştiinţe ale Educaţiei
NEVOIA DE PRAGMATIZARE A EDUCAŢIEI
Andrei MUNTEANU
Ministerul Educaţiei
ÎNVĂŢĂMÂNTUL ŞI ŞTIINŢA – DOMENIUL PRINCIPAL AL COLABORĂRII CULTURALE DINTRE REPUBLICA MOLDOVA ŞI ROMÂNIA (1991-2005)
Mariana ŢÎBULAC
Facultatea de Istorie şi Filozofie
PEDAGOGIA PROIECTULUI: ACTUALITATE ŞI PERSPECTIVE CONCEPTUAL-FUNCŢIONALE
Viorica GORAŞ-POSTICĂ
Catedra Ştiinţe ale Educaţiei
EVALUAREA CALITĂŢII ACTIVITĂŢII CADRELOR DIDACTICE UNIVERSITARE
Sergiu BACIU
Catedra Ştiinţe ale Educaţiei
RECRUTAREA ŞI SELECTAREA CADRELOR DIDACTICE – FUNCŢIE CENTRALĂ A MANAGEMENTULUI RESURSELOR UMANE ÎN ÎNVĂŢĂMÂNT
Viorica ANDRIŢCHI
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
STUDIUL EXPERIMENTAL PRIVIND FORMAREA COMPETENŢELOR PROFESIONALE LA VIITOARELE CADRE DIDACTICE
Tatiana REPIDA, Iana PERCIULEAC
Catedra Ştiinţe ale Educaţiei
DEZVOLTAREA COMPETENŢEI DE COMUNICARE DIN PERSPECTIVA INTEGRALITĂŢII PEDAGOGICE
Aliona AFANAS
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
GENERALIZAREA ACCEPŢIUNILOR ŞTIINŢIFICE MODERNE ASUPRA TIPOLOGIEI ŞI STRUCTURII COMPETENŢEI PROFESIONAL-DIDACTICE
Liliana SARANCIUC-GORDEA
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă”
CONTINUITATEA ÎN ETAPELE DE FORMARE PROFESIONALĂ (Aspecte ale formării tânărului specialist chimist)
Galina DRAGALINA, Nadejda VELIŞCO, Vladimir GUŢU
Catedra Politici Educaţionale în Învăţământul Superior
ИННОВАЦИОННОЕ ОБРАЗОВАНИЕ И БУДУЩИЕ ПРЕПОДАВАТЕЛИ ВУЗА
Людмила ДАРИЙ
Кафедра педагогических наук
MODERNITATE ŞI MODERNISM ÎN DOMENIUL CURRICULUMULUI
Gianina PRODAN
Universitatea „Eftimie Murgu”, Reşiţa, România
IMPLICAŢII ALE VIZIUNII MODERNE ŞI POSTMODERNE ÎN CURRICULUMUL INTERNAŢIONAL
Gianina PRODAN
Universitatea „Eftimie Murgu” Reşiţa, România
STIMULAREA ACTIVITĂŢILOR DE ÎNVĂŢARE PRIN EVALUARE
Victoria ROGA
Catedra Limbi Germanice
FORMAREA COMPETENŢELOR DE AUTOEVALUARE LA ELEVI (În baza studierii literaturii pedagogice franceze)
Maria ZACUŢELU
Catedra Ştiinţe ale Educaţiei
MODEL AL DEZVOLTĂRII AUTOREGLĂRII ACADEMICE PE DIMENSIUNEA STRATEGICĂ
Svetlana SEMIONOV
Catedra Ştiinţe ale Educaţiei
MODELUL INSTRUIRII DIFERENŢIATE A STUDENŢILOR
Valeriu CABAC, Oxana SCUTELNIC
Universitatea de Stat din Bălţi „Alecu Russo”
PEDAGOGIA ITALIANĂ ÎN CONTEXTUL ŞTIINŢELOR EDUCAŢIEI
Cristina ISPAS
Universitatea „Eftimie Murgu”, Reşiţa, România
REFLECŢII EPISTEMICE ASUPRA PEDAGOGIEI POSTMODERNE ITALIENE
Cristina ISPAS
Universitatea „Eftimie Murgu”, Reşiţa, România
EDUCAŢIA ŞI PROVOCĂRILE LUMII CONTEMPORANE
Ionuţ VLĂDESCU
Universitatea „Petre Andrei”, Iaşi, România
NOUA PEDAGOGIE OFERITĂ DE WEB 2.0
Tudor BRAGARU, Dumitru MARCAUŢAN
Catedra Informatică Aplicată
ABORDAREA INTEGRALISTĂ A CONŞTIINŢEI ECOLOGICE
Snejana COJOCARU
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
ABORDAREA COGNITIVĂ ÎN CONFIGURAREA EDUCAŢIEI
Zinaida STANCIUC
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
EXITUS-UL REPREZENTAŢIONAL: CÂND, CUM, DE CE?
Mihai ŞLEAHTIŢCHI
Catedra Psihologie Aplicată
ASPECTE CLINICE ÎN PROBLEMATICA PSIHOLOGICĂ LA ADOLESCENŢII DIN FAMILIILE TEMPORAR DEZINTEGRATE
Zinaida BOLEA
Catedra Psihologie Aplicată
ASPECTE PSIHOLOGICE ALE PARTICULARITĂŢILOR STRUCTURALE ŞI FUNCŢIONALE ALE CREIERULUI
Tatiana CUHUREANU
Catedra Psihologie Generală
DELIMITĂRI CONCEPTUALE ALE NIVELULUI DE AUTOAPRECIERE ŞI EXPECTANŢE LA TINERI
Ecaterina MOGA
Liceul Teoretic „Elimul Nou”
DEZVOLTAREA LA STUDENŢII ECONOMIŞTI A COMPETENŢELOR COMUNICATIV-LINGVISTICE DIN PERSPECTIVA CUNOAŞTERII NEOLOGISMELOR
Angela SAJIN
Universitatea Cooperatist-Comercială din Moldova
MANAGEMENTUL CURRICULUMULUI OPŢIONAL
Daniel Ovidiu CROCNAN
Universitatea de Stat din Tiraspol
OPŢIONALITATE VERSUS CURRICULUM DE TRUNCHI COMUN LA FIZICĂ, DIFERENŢE METODICE
Daniel Ovidiu CROCNAN
Universitatea de Stat din Tiraspol
PONDEREA DICTĂRILOR DE LIMBĂ ROMÂNĂ ÎN CURRICULUMUL NAŢIONAL 2010
Natalia BURLACU
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă”
FORME CURENTE ALE INSTRUIRII ASISTATE DE CALCULATOR ÎN ÎNVĂŢĂMÂNTUL SUPERIOR
Tatiana CROITOR-CHIRIAC
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă”
CĂILE DE IDENTIFICARE ŞI PROMOVARE A COPIILOR DOTAŢI ARTISTIC
Tatiana BULARGA
Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi
ТЕОРЕТИЧЕСКИЙ МАТЕРИАЛ УЧЕБНИКА КАК ФАКТОР РАЗВИТИЯ КОММУНИКАТИВНОЙ КОМПЕТЕНЦИИ УЧАЩИХСЯ (на материале предмета «Русский язык»)
Нина ГОРБАЧЕВА
Институт педагогических наук
MODELAREA – METODĂ EFICIENTĂ DE FORMARE A REPREZENTĂRILOR GEOMETRICE LA COPIII DE 6-8 ANI
Mihaela PAVLENCO-PIDLEAC
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă”
ADRIAN NECULAU PE URMELE LUI VASILE PAVELCU: UN ALT „SCRIITOR DE PSIHOLOGIE” (Un psiholog în agora, Iaşi, Polirom, 2010)
Natalia COJOCARU
Catedra Psihologie Aplicată
ANIVERSĂRE: LARISA CUZNEŢOV – BILANŢURI ANIVERSARE
Cu aleasă preţuire,
membrii Catedrei Ştiinţe ale Educaţiei, USM