CONCEPŢII FILOSOFICO-PEDAGOGICE ÎNTRE MODERNISM ŞI POSTMODERNISM
Vladimir GUŢU, Carolina ŢURCANU
Universitatea de Stat din Moldova
EPISTEMOLOGIA EDUCAŢIEI – O ABORDARE INTERDISCIPLINARĂ
Florentina Olimpia AVRAM
Universitatea „Ovidius”, Constanţa, România
REPERE TEORETICE ŞI PRAXIOLOGICE ALE CONSILIERII ONTOLOGICE COMPLEXE A PERSOANEI ŞI FAMILIEI ÎN CONTEXTUL INTER-, PLURI- ŞI TRANSDISCIPLINARITĂŢII
Larisa CUZNEŢOV
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă”
FUNDAMENTE PRAXIOLOGICE: METODOLOGIA ŞI TEHNOLOGIA CONSILIERII PSIHOPEDAGOGICE A FAMILIEI ÎN CADRUL INSTITUŢIEI DE ÎNVĂŢĂMÂNT
Zinaida MICLEUŞANU
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă”
CULTURA POSTFIGURATIVĂ: UNELE STUDII, ANALIZE ŞI SINTEZE
Irina SIMCENCO
Universitatea de Stat „Ion Creangă” din Chişinău
CONSILIEREA PSIHOPEDAGOGICĂ CA STRATEGIE DE OPTIMIZARE A EDUCAŢIEI PREADOLESCENŢILOR DIN FAMILIILE AFLATE ÎN DIFICULTATE
Olga RAILEANU
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă”
PRINCIPIUL DIFERENŢIERII ŞI INDIVIDUALIZĂRII ÎNVĂŢĂRII PRIN PRISMA MANUALULUI ŞCOLAR
Nina BÎRNAZ, Ecaterina FARÎMA
Universitatea de Stat din Moldova
ASIGURAREA SUCCESULUI ÎN MANAGEMENTUL PROIECTELOR: REFLECŢII TEORETICE ŞI PRAXIOLOGICE DIN PERSPECTIVA EFICIENTIZĂRII COMUNICĂRII
Viorica GORAŞ-POSTICĂ, Svetlana GUŢU
Universitatea Liberă Internaţională din Moldova
ИНТЕГРИРОВАННЫЙ ПОДХОД К ОРГАНИЗАЦИИ ВНЕУЧЕБНОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ СТУДЕНТОВ ВУЗА
Валентина ЕНИ
Приднестровский государственный университет
MANAGEMENTUL CURRICULUMULUI UNIVERSITAR: SISTEM, PROCES ŞI CADRUL ORGANIZAŢIONAL
Tatiana GHERŞTEGA
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
EVOLUŢIA ISTORICĂ A MENTORATULUI ÎN EDUCAŢIE
Tatiana BALAN
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
CONDIŢIILE ŞI STRATEGIILE PSIHOPEDAGOGICE DE DEZVOLTARE A CREATIVITĂŢII LA STUDENŢII INGINERI
Angela POPESCUL, Sergiu POPESCUL
Universitatea Agrară de Stat din Moldova
PROBLEMATICA DEFINIRII CONCEPTULUI DE CARIERĂ ŞI DE PROIECTARE A CARIEREI
Viorica CHETRARI
Universitatea de Stat din Moldova
CONTEXTUL ŞCOLAR AL SOCIALIZĂRII
Angela TELEMAN
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă”
CONSIDERAŢII AXIOLOGICE PRIVIND AUTOEDUCAŢIA ŞI EDUCAŢIA ADOLESCENTULUI
Carolina CALARAŞ
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă”
VALORI POSTEXPERIMENTALE ALE CULTURII MANAGERIALE ÎN INSTITUŢIA PREŞCOLARĂ
Victoria COJOCARU, Ludmila COTOS
Universitatea de Stat din Tiraspol(cu sediul la Chişinău)
FORMAREA CITITORULUI DE LITERATURĂ ÎN RAPORT CU TELEOLOGIA ŞI CONŢINUTURILE EDUCAŢIEI LITERAR-ARTISTICE
Constantin ŞCHIOPU
Universitatea de Stat din Moldova
CONCEPTUL DE PARADIGMĂ ÎN FORMAREA PROFESIONALĂ CONTINUĂ A CADRELOR DIDACTICE
Vladimir GUŢU, Mihaela HUNCĂ
Universitatea de Stat din Moldova
FORMAREA PROFESIONALĂ CONTINUĂ A CADRELOR DIDACTICE: EVOLUŢIA ABORDĂRILOR ŞI SPECIFICUL FORMĂRII
Mihaela HUNCĂ
Universitatea de Stat din Moldova
STIMULII MOTIVAŢIONALI ÎN CONTEXTUL ÎNVĂŢĂRII
Ibrahem ASLA
Universitatea de Stat din Moldova
STUDIU COMPARATIV AL CARACTERISTICILOR DE BAZĂ ALE LIMBAJELOR DE PROGRAMARE ORIENTATE PE OBIECTE
Ala GASNAŞ
Universitatea de Stat din Tiraspol
PROIECTAREA CURSULUI „DATA MINING”
Natalia APETRII
Universitatea de Stat din Moldova
DIAGNOZA CONDIŢIILOR DE ADAPTARE A COPIILOR DIN ISRAEL LA ŞCOALA PRIMARĂ
Zada BADARNI, Carolina PLATON
Universitatea de Stat din Moldova
THE CONTRIBUTION OF THE INTERVENTION PLAN IN AN INDUCTION WORKSHOP FOR OBSERVANT DANCE TEACHERS TO INCREASING THE LEVELS OF PROFESSIONAL COMMITMENT AND SATISFACTION
Talia PERLSHTEIN
Moldova State University
DANCING THE “DAY OF ATONEMENT”. THE USE OF VISUAL TEXTS FOR TEACHING CHOREOGRAPHIC PRINCIPLES AND IMPARTING JEWISH VALUES
Sari Katz ZICHRONY
Orot Israel – Academic College of Education
DANCE CURRICULUM DESIGN FOR EARLY CHILDHOOD IN A RELIGIOUS COMMUNITY
Sari Katz ZICHRONY*, Zoia GUŢU
*Orot Israel – Academic College of Education
Universitatea de Muzică, Teatru şi Arte Plastice
МОДЕЛЬ ФОРМИРОВАНИЯ ПРОГНОСТИЧЕСКОЙ КОМПЕТЕНТНОСТИ БУДУЩИХ МАГИСТРОВ НАЧАЛЬНОГО ОБРАЗОВАНИЯ СРЕДСТВАМИ ИНФОРМАЦИОННЫХ ТЕХНОЛОГИЙ
Анастасия КИНЕШЕВА
Южноукраинский педагогический университет им. К.Д. Ушинского
ABORDAREA EDUCAŢIEI PENTRU SĂNĂTATE LA NIVELUL ŞCOLII
Lidia COJOCARI*, Aurelia CRIVOI
Universitatea de Stat din Moldova
*Universitatea Pedagogică de Stat ,,Ion Creangă”
CODUL DE ETICĂ, INTEGRITATEA ACADEMICĂ ŞI CALITATEA ÎNVĂŢĂMÂNTULUI LA UNIVERSITATEA DE STAT DIN MOLDOVA
Galina DRAGALINA
Universitatea de Stat din Moldova
PARADOXURILE CONCEPŢIEI POLITICE ÎN OPERA LUI JEAN-JACQUES ROUSSEAU
Alexandru MAZILU
Bucureşti, România
CATEDRA ŞTIINŢE ALE EDUCAŢIEI LA 60 DE ANI: FILE DIN ISTORIE
Tatiana REPIDA, Mihail PAIU, Carolina ŢURCANU
Universitatea de Stat din Moldova
ИЗУЧЕНИЕ АДАПТАЦИОННОГО ПОТЕНЦИАЛА ДЛЯ СЛУЖБЫ В АРМИИ У НОВОБРАНЦЕВ
Валерия КРАСКОВСКАЯ, Жанна РАКУ
Молдавский государственный университет
FUNCŢIONAREA DEFENSIVĂ ÎN SITUAŢII EXISTENŢIALE-LIMITĂ
Zinaida BOLEA
Universitatea de Stat din Moldova
RELAŢIILE SOCIALE ŞI INTERPERSONALE LA COPIII CU MALADII RESPIRATORII CRONICE
Ana TARNOVSCHI
Universitatea de Stat din Moldova
MECANISMUL REFLEXIV DE REGLARE ŞI DIMINUARE A ANXIETĂŢII SITUAŢIONALE/ACADEMICE LA STUDENŢI
Natalia TOMA
Universitatea de Stat din Moldova
REFLECŢII DE ORDIN TEORETIC PRIVIND NEGOCIEREA CA ASPECT AL COMUNICĂRII
Rodica MAFTEUŢA
Universitatea de Stat din Tiraspol
ОСОБЕННОСТИ ЛИЧНОСТНЫХ РЕСУРСОВ УВЛЕЧЕННЫХ РАБОТОЙ ПЕДАГОГОВ
Наталья БУРАГА
Молдавский государственный университет
IMPACTUL MASS-MEDIA ASUPRA FORMĂRII PERSONALITĂŢII ELEVULUI DE VÂRSTĂ ŞCOLARĂ MICĂ
Silvia ŞPAC
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei