PROGRAMUL SUSŢINUT DE COMUNITATEA UNIVERSITARĂ
Gheorghe CIOCANU
Rector USM
CULTURA RESPONSABILIZĂRII CADRELOR DIDACTICE – O EXIGENŢĂ ACTUALĂ
Tatiana CALLO
Catedra Ştiinţe ale Educaţiei
REPERE TEORETICE ALE MANAGEMENTULUI PROIECTELOR DE CERCETARE
Victoria COJOCARU
Academia de Ştiinţe a Moldovei
DIMENSIUNEA PSIHOPEDAGOGICĂ ŞI OPTIMUL EDUCAŢIONAL AL PROCESULUI DE FORMARE A COLECTIVULUI DE ELEVI ÎN ÎNVĂŢĂMÂNTUL PREUNIVERSITAR
Larisa CUZNEŢOV, Carolina CALARAŞ*
Catedra Ştiinţe ale Educaţiei
*Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă”
MODELUL CONCEPTUAL AL EVALUĂRII ADAPTIVE A NIVELULUI DE PREGĂTIRE A STUDENŢILOR
Valeriu CABAC, Nona DEINEGO
Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi
FUNDAMENTE PSIHOPEDAGOGICE DE FORMARE A INTERESELOR COGNITIVE LA ELEVI
Maia ŞEVCIUC
Catedra Ştiinţe ale Educaţiei
ASPECTE STRATEGICE ALE AUTOREGLĂRII ÎNVĂŢĂRII ÎN MEDIUL ACADEMIC UNIVERSITAR
Svetlana SEMIONOV
Catedra Ştiinţe ale Educaţiei
ATITUDINEA STUDENŢILOR FAŢĂ DE EVALUAREA REZULTATELOR MUNCII SALE1
Tatiana REPIDA
Catedra Ştiinţe ale Educaţiei
CONSIDERAŢII PRIVIND MANAGEMENTUL CALITĂŢII RESURSELOR UMANE
Lilia CEBANU
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
CONSTRUIREA SPAŢIULUI EDUCAŢIONAL – COMPONENTĂ A MANAGEMENTULUI PROCESULUI EDUCAŢIONAL
Magdalena DUMITRANA
Universitatea din Piteşti, România
COORDONATE ACTUALE ALE PROFESIEI DE PEDAGOG SOCIAL
Mihaela Gabriela NEACŞU
Universitatea din Piteşti, România
COORDONATE ALE CONSTRUCŢIEI CURICULEI DISCIPLINARE
DISCURS DIDACTICO-ŞTIINŢIFIC BAZAT PE CULTURA EMOŢIONALĂ
PROGRAMUL DE MASTER METODOLOGIA CERCETĂRII ÎN ŞTIINŢELE PEDAGOGICE
Maia COJOCARU
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă”
ABORDAREA DEMERSULUI EDUCAŢIONAL ÎN CONTEXTUL ASPECTULUI LATERALIZĂRII CEREBRALE
Nina BÎRNAZ
Catedra Ştiinţe ale Educaţiei
PARTICULARITĂŢILE APLICĂRII METODELOR REAL-ACTIVE ÎN FORMAREA INIŢIALĂ A CADRELOR DIDACTICE PRIN PRISMA MODELELOR COGNITIVE ALE ÎNVĂŢĂRII
Ileana APOSTOL BĂLAN
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă”
REPERE CONCEPTUALE ÎN EVALUAREA CURRICULUM-ULUI DISCIPLINAR
Ludmila DARII
Catedra Ştiinţe ale Educaţiei
ФОРМИРОВАНИЕ ПОЗНАВАТЕЛЬНОЙ МОТИВАЦИИ В РАМКАХ ВЫСШЕГО ОБРАЗОВАНИЯ
Елена РЕТРОВСКАЯ, Анна КАТАЛИЙЧУК
Кафедра педагогики
ASPECTE EPISTEMOLOGICE ŞI PRAXIOLOGICE ALE EDUCAŢIEI ADOLESCENŢILOR PENTRU TIMPUL LIBER ÎN CONTEXTUL PARTENERIATULUI EDUCATIV
Simona CEACU
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă”
FUNCŢIILE CONDUCERII ŞI STRATEGIILE DE FORMARE A IMAGINII INSTITUŢIEI DE ÎNVĂŢĂMÂNT ÎN MEDIUL RURAL
Mariana ZAHARIA
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă”
DELIMITĂRI CONCEPTUALE ALE EDUCAŢIEI PROSPECTIVE
Viorelia LUNGU
Catedra Ştiinţe ale Educaţiei
ASPECTE FORMATIVE ALE EXCURSIILOR ÎN ÎNVĂŢĂMÂNTUL PRIMAR
Larisa SADOVEI, Natalia BRADIŞTEAN
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă”
ÎNVĂŢAREA „DISCIPLINĂRII” ÎN CADRUL PARTENERIATULUI ŞCOALĂ–PĂRINŢI–COPII
Larisa SADOVEI, Maia NANI
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă”
АКСИОЛОГИЧЕСКИЕ ОСНОВЫ ВОСПИТАНИЯ МЛАДШЕГО ШКОЛЬНИКА
Татьяна ГЕЛЛО
Приднестровский государственный университет им. Т.Г. Шевченко
ÎNVĂŢĂMÂNTUL COMPLEMENTAR – ORIENTĂRI CONCEPTUALE
Valeriu VOLCOV
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
EDUCAŢIA PENTRU SĂNĂTATE ÎN CONTEXTUL NOILOR EDUCAŢII. DIMENSIUNI ŞI STRATEGII
Liliana APOSTOL STANICA
Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”
VALORILE ESTETICE. PUTEREA EDUCATIV-FORMATIVĂ A DESIGNULUI VESTIMENTAR
Lilia RĂCILĂ, Ana SIMAC
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă”
COMPETENŢA DE A COMUNICA – MIJLOC DE REALIZARE A PROCESELOR INSTRUCTIV-EDUCATIVE
Ionuţ VLĂDESCU
Universitatea „Ovidius”, Constanţa
ISTORIA GÂNDIRII PEDAGOGICE JEAN-JACQUES ROUSSEAU (1712-1778) (II)
Sorin CRISTEA
Universitatea Bucureşti, România
A PATRA DIMENSIUNE A TIMPULUI ŞI ISTORICITATEA ÎN PEDAGOGIE
Victor ŢVIRCUN
Universitatea Pedagogică de Stat „I.Creangă”
INFLUENŢA FACTORILOR SOCIOCULTURALI ASUPRA FAMILIILOR MIXTE
Carolina PLATON, Ina CRASNOJON-LABA
Catedra Psihologie
ОСОБЕННОСТИ САМОАКТУАЛИЗАЦИИ РАБОТАЮЩИХ ЖЕНЩИН В ПЕРИОД СРЕДНЕГО ВОЗРАСТА
Каролина ПЛАТОН, Светлана ТОЛСТАЯ
Кафедра психологии
BARIERE ÎN CALEA TRANSFORMĂRII REPREZENTĂRII SOCIALE. CUADRINOMUL LUI A. GUSKIN
Mihai ŞLEAHTIŢCHI
Universitatea Liberă Internaţională din Moldova
MANIFESTAREA FORMELOR AGRESIVITĂŢII LA PREADOLESCENŢI (STUDIU COMPARATIV)
Genoveva GRECU, Angela POTÂNG
Catedra Psihologie
РАЗЛИЧИЯ КОНЦЕПТОВ «ЭКСТРАВЕРСИЯ-ИНТРОВЕРСИЯ» В ТЕОРИЯХ ЛИЧНОСТИ Г. АЙЗЕНКА И К.-Г. ЮНГА
Людмила АНЦИБОР, Татьяна ЯЙЛЕНКО
Кафедра психологии
FENOMENUL „BULLYING” ÎN GRUPUL DE ADOLESCENŢI: PROCES ŞI ROLURI PARTICIPATIVE
Tatiana TURCHINĂ
Catedra Psihologie
MANAGEMENTUL IMPRESIILOR ÎN SPAŢIUL PUBLIC. O ANALIZĂ PSIHOSOCIOLOGICĂ A INTERVIURILOR DIN REVISTA VIP-MAGAZIN
Daniela FRANŢUJAN, Natalia COJOCARU
Catedra Psihologie
FORMAREA COMPETENŢELOR DE MANAGEMENT A TIMPULUI LIBER ŞI A BANILOR LA DEŢINUŢI
Diana POSTU
Catedra Psihologie
CAUZELE ŞI FACTORII DE RISC ÎN APARIŢIA ANOREXIEI NERVOASE
Galina PRAVIŢCHI
Catedra Psihologie
DE LA STRES LA SINDROMUL ARDERII EMOŢIONALE
Veronica GORINCIOI
Catedra Psihologie
СУБЪЕКТИВНОЕ БЛАГОПОЛУЧИЕ КАК ФАКТОР САМОАКТУАЛИЗАЦИИ ДОМОХОЗЯЕК СРЕДНЕГО ВОЗРАСТА
Светлана ТОЛСТАЯ
Кафедра психологии
CONDIŢIILE PSIHOPEDAGOGICE PRIVIND ADAPTAREA SOCIALĂ A COPIILOR CU CES
Veronica UNCU
Universitatea de Stat din Tiraspol
EVALUAREA INIŢIALĂ – SUPORT PENTRU FORMAREA COMPETENŢELOR LICEENILOR LA CHIMIE
Rita GODOROJA
Ministerul Educaţiei şi Tineretului al Republicii Moldova
GENEZA LIMBAJULUI LA COPII
Liuba CIOBANU-MOCANU
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
VALENŢELE MOTIVAŢIONALE ALE MINIMULUI DE ÎNVĂŢĂMÂNT
Stela STARICOVA
Universitatea de Stat din Transnistria
ЭКЗЕРСИС – ОСНОВА ФОРМИРОВАНИЯ ТЕХНИЧЕСКИХ НАВЫКОВ КЛАССИЧЕСКОГО ТАНЦА У СТУДЕНТОВ-ХОРЕОГРАФОВ
Юрий ГОРШКОВ
Директор хореографического колледжа
EVALUAREA PARTICIPATIVĂ LA ORELE DE ISTORIE
Galina BACIU
Liceul Teoretic „Mircea Eliade”
UTILIZAREA STANDARDELOR OCUPAŢIONALE LA ELABORAREA PROGRAMELOR DE FORMARE PROFESIONALĂ CONTINUĂ
Liliana POSŢAN
Catedra Ştiinţe ale Educaţiei
НЕПРЕРЫВНОЕ ОБУЧЕНИЕ В XXI ВЕКЕ
Георге РУДИК, Ирина ВАРБАН
Кафедра педагогики
VLADIMIR GUŢU – PROFESOR-FORMATOR DE CADRE DIDACTICE ŞI REDUTABIL SAVANT ÎN ŞTIINŢELE EDUCAŢIEI
Vasile COJOCARU, doctor habilitat în pedagogie