PECULIARITIES OF MANAGING CURRICULUM FOR
NON-FORMAL LEARNING AND EDUCATION OF ADULTS
Vladimir GUȚU
Moldova State University
CERTAIN ASPECTS OF MANAGING
NON-FORMAL EDUCATION OF ADULTS
Carolina ȚURCANU
Moldova State University
THE INTELLECTUAL OUTPUT OF STRATEGIC PLANNING
IN THE SERVICE OF QUALITY VOCATIONAL EDUCATION
Viorica GORAȘ-POSTICĂ, Svetlana CHEPTANARI*, Mariana NEGREAN*
Moldova State University
*Tiraspol State University
MODALITĂȚI DE DEZVOLTARE A GÂNDIRII CRITICE LA
ȘCOLARII DE VÂRSTĂ MICĂ
Vasilica BALERCĂ
Universitatea de Stat din Moldova
VULNERABILITĂȚI ALE STUDENȚILOR PEDAGOGI
PRIVIND ACTIVITATEA INDEPEDENTĂ ÎN CONTEXT UNIVERSITAR
Daniel ROMAN
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă” din Chișinău
FORMAREA DE COMPETENȚE – O DIRECȚIE DE DEZVOLTARE
A EDUCAȚIEI CONTEMPORANE
Maria HADÎRCĂ, Rodica IAROVOI *
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
*Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă” din Chişinău
ASPECTS IN DEFINING THE CONCEPT AND DEVELOPING COMPETENCY FOR
A HEALTHY WAY OF LIFE FOR YOUNG SCHOOL STUDENTS THROUGH
THE PRISM OF THE SCHOOL-FAMILY PARTNERSHIP
Mihaela BLÎNDUL
Moldova State University
CREATIVITATEA DIN PERSPECTIVA FORMĂRII COMPETENȚELOR
PROFESIONALE ALE MANAGERULUI ȘCOLAR
Vasile VRÎNCEANU
Universitatea de Stat din Tiraspol
POLITICI ȘI PRACTICI EDUCAȚIONALE DE FORMARE A COMPETENȚEI
INTERCULTURALE LA ELEVII DIN CLASELE GIMNAZIALE
Roxana DOROBANȚU-DINA
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă”din Chișinău
MANAGEMENTUL COMPETENȚEI DE A ÎNVĂȚA SĂ ÎNVEȚI LA
ETAPA UNIVERSITARĂ
Elena RAILEAN
Universitatea Americană din Moldova,
Universitatea de Studii Politice și Economice Europene „C. Stere”
SPECIFICUL ȘI STRUCTURA COMPETENȚEI MATEMATICE
A ÎNVĂȚĂTORULUI DE CLASE PRIMARE
Mihaela HAJDEU
Universitatea de Stat din Tiraspol
COMUNICAREA DIN PERSPECTIVA CULTURII INDIVIDUALISTE ȘI
COLECTIVISTE LA GRUPELE DE PREȘCOLARI
Maria ȚIFRAC
Universitatea de Stat din Tiraspol
IDENTIFICAREA LACUNELOR PRIVIND FORMAREA CULTURII ECONOMICE
LA STUDENȚII PEDAGOGI
Anastasia OLOIERU
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă” din Chișinău
ABORDAREA PERSONAJULUI LITERAR ÎN BAZA STRATEGIEI ERRE
Cristina LAȘCU
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă” din Chișinău
MULTILARITATEA PROCESULUI DE EVALUARE A STUDENȚILOR
ÎN CONDIȚIILE STUDIILOR HIBRID ȘI / SAU ONLINE
Natalia BURLACU
Universitatea Tehnică a Moldovei
INTELIGENȚĂ ARTIFICIALĂ ÎN ÎNVĂȚĂMÂNT
Natalia APETRII
Universitatea de Stat din Moldova
STUDIU (SONDAJ) PRIVIND SATISFACEREA NECESITĂȚILOR DE MIȘCARE
ALE STUDENȚILOR UNIVERSITAȚII DE STAT DIN MOLDOVA PRIN INTERMEDIUL
LECȚIEI DE EDUCAȚIE FIZICĂ ȘI ACTIVITĂȚILOR SPORTIVE
Nicolae BRAGARENCO, Andrei SALCOCI, Vasile GOJAN, Natalia SMIRNOVA
Universitatea de Stat din Moldova
MOTIVELE ESTETICO-FILOSOFICE ALE CONȚINUTULUI BALADEI „MIORIȚA”
CA SURSĂ DE FORMARE A ORIENTĂRILOR VALORICE NAȚIONALE
Angela BEȚIȘOR
Academia de Muzică, Teatru și Arte Plastice
TEORIILE PSIHOLOGICE ALE ÎMBĂTRÂNIRII
Angela POTÂNG, Monica-Andreea POPESCU
Universitatea de Stat din Moldova
IMPLICAȚIILE PSIHOLOGULUI ÎN DIMINUAREA
EMOȚIILOR NEGATIVE LA ADOLESCENȚI
Iulia RACU
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă” din Chișinău
THEORETICAL ASPECTS OF THE PHYSICAL EDUCATION TEACHERS’ ATTITUDES
TOWARDS STUDENTS WITH DISABILITIES
Einas DANIEL (SHAMA)
Moldova State University
SOCIAL AND PSYCHOLOGICAL FRAMEWORK OF CURRICULUM
FOR LEARNING AND EDUCATION OF ADULTS
Natalia TOMA
Moldova State University
CORRELATION BETWEEN JOB SATISFACTION AND
ORGANIZATIONAL CITIZENSHIP BEHAVIOR
Hila BALALIS
Moldova State University
СОЦИАЛЬНО-ПСИХОЛОГИЧЕСКАЯ АДАПТАЦИЯ
МЛАДШЕГО ПОДРОСТКА К ШКОЛЕ
Жанна РАКУ
Молдавский государственный университет
ЭТАПЫ РАБОТЫ В ПСИХОДРАМЕ: ДРАМАТИЧЕСКОЕ ДЕЙСТВИЕ
Виорика МОКАНУ
Молдавский государственный университет