INTERCONEXIUNEA DINTRE CURRICULUMUL DISCIPLINEI DE STUDIU ŞI CADRUL NAŢIONAL AL CALIFICĂRILOR
Elena MURARU
Secţia Formare Continuă
ANALIZĂ CURRICULARĂ A PROGRAMELOR DE INSTRUIRE A CADRELOR DIDACTICE
Felicia IUROAIA
Universitatea „Petre Andrei” din Iaşi, România
ABSOLVENTUL UNIVERSITAR FAŢĂ ÎN FAŢĂ CU PIAŢA MUNCII
Tatiana REPIDA, Viorelia LUNGU
Catedra Ştiinţe ale Educaţiei
SPECIFICUL CORELAŢIONAL AL CUNOAŞTERII CA BAZĂ A INOVĂRII
Victoria COJOCARU, Mariana VLADU
Universitatea de Stat din Tiraspol
ASPECTE ALE EDUCAŢIEI MORALE LA ADOLESCENŢI
Tatiana PUŞCA, Alvina CEBAN
Catedra Ştiinţe ale Educaţiei
CORELAŢIA FUNCŢIONALĂ EDUCAŢIE – LIBERTATE – AUTONOMIE
Grigore Dan IORDĂCHESCU
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă”
VALENŢELE DEZVOLTĂRII COMPORTAMENTALE (PSIHOSOCIALE) A PREŞCOLARILOR
Stela CEMORTAN
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
NECESITATEA PARTENERIATULUI EDUCAŢIONAL ÎN SOCIALIZAREA COPIILOR
Stela CEMORTAN
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
IMPACTUL COMUNICĂRII MANAGERIALE ASUPRA ACTIVITĂŢII INSTITUŢIEI PREŞCOLARE
Lilia CEBANU, Veronica BRATU*
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
*Universitatea de Stat din Tiraspol
COMUNICAREA, EMPATIA ŞI ASERTIVITATEA, DE LA ABILITATE LA COMPETENŢA PSIHOSOCIALĂ
Marta Iuliana VICOL
Universitatea „Petre Andrei” din Iaşi, România
IMPACTUL MANAGEMENTULUI RESURSELOR UMANE ASUPRA ACTIVITĂŢII INSTITUŢIEI PREŞCOLARE LA NIVEL DE LOCALITATE RURALĂ
Lilia CEBANU, Aurelia CRÎVDA*
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
*Universitatea de Stat din Tiraspol
MODELUL EXPERIMENTAL DE FORMARE A COMPETENŢEI DE COMUNICARE ASERTIVĂ LA STUDENŢII DIN MEDIUL ACADEMIC MULTIETNIC
Maria IANIOGLO
Universitatea de Stat din Comrat
REPERE CONCEPTUALE PRIVIND FORMAREA COMPETENŢELOR PARENTALE
Oxana SORICI
Universitatea Pedagogică de Stat ,,Ion Creangă”
MONITORIZAREA ÎN CONTEXTUL AUTOREGLĂRII ACADEMICE
Svetlana SEMIONOV
Catedra Ştiinţe ale Educaţiei
COMPETENŢA DE COMUNICARE ÎN ACTIVITATEA DIDACTICĂ
Ionuţ VLĂDESCU
Universitatea „Petre Andrei” din Iaşi, România
ELEMENTE DE PERSUASIUNE ÎN COMUNICAREA EDUCAŢIONALĂ
Ionuţ VLĂDESCU
Universitatea „Petre Andrei” din Iaşi, România
FORMAREA COMPETENŢELOR DE AUTOEVALUARE LA ELEVI – UN IMPERATIV DICTAT DE CONTEMPORANEITATE
Maria ZACUŢELU
Catedra Ştiinţe ale Educaţiei
НЕПРЕРЫВНОЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ ОБРАЗОВАНИЕ ПЕДАГОГИЧЕСКИХ КАДРОВ СРЕДНИХ ПРОФЕССИОНАЛЬНЫХ/СПЕЦИАЛЬНЫХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ
Людмила ДАРИЙ, Майя ШЕВЧУК
Кафедра педагогических наук
ВНУТРИСЕМЕЙНЫЕ ОТНОШЕНИЯ В СЕМЕЙНОМ ВОСПИТАНИИ
Людмила ДАРИЙ, Елена ОЗЕРОВА
Кафедра педагогических наук
EMERGENŢA REPREZENTĂRILOR SOCIALE. MECANISMUL DE OBIECTIVARE∗
Mihai ŞLEAHTIŢCHI
Catedra Psihologie Aplicată
CERCETAREA RELAŢIEI DINTRE LOCUL DE CONTROL ŞI STILUL APRECIATIV REFLEXIV LA STUDENŢI
Carolina PLATON, Aliona PALADI
Catedra Psihologie Aplicată
CALITATEA VIEŢII ŞI FUNCŢIONAREA PSIHOSOCIALĂ LA PERSOANELE CU DIZABILITĂŢI DE VEDERE
Tatiana TURCHINA, Valeriu POPOV
Catedra Psihologie Aplicată
INFLUENŢE EDUCAŢIONALE ÎN FORMAREA LOCULUI DE CONTROL (LOCUS OF CONTROL)
Aliona PALADI
Catedra Psihologie Aplicată
IMPLICAŢII ALE TEMPERAMENTULUI ÎN MANIFESTAREA ARDERII EMOŢIONALE
Veronica GORINCIOI
Catedra Psihologie Aplicată
FORMULA ALEGERII PARTENERULUI DE VIAŢĂ
Ina CRASNOJON-LABA
Catedra Psihologie Aplicată
INFLUENŢA STEREOTIPURILOR ÎN VIAŢA SOCIALĂ
Ina CRASNOJON-LABA
Catedra Psihologie Aplicată
PRAGURILE SENSIBILITĂŢII CROMATICE ŞI PREFERINŢELE CROMATICE ALE ELEVILOR CLASELOR PRIMARE
Ala VITCOVSCHII-BLAJA
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă”
СУБЪЕКТИВНАЯ КАРТИНА МИРА И ОБРАЗ ЖИЗНИ КАК ИСТОЧНИК РАЗВИТИЯ И ФОРМИРОВАНИЯ ЗРЕЛОЙ ЛИЧНОСТИ
Людмила АНЦИБОР
Кафедра прикладной психологии
ВЗАИМОСВЯЗЬ ИНДИВИДУАЛЬНО-ПСИХОЛОГИЧЕСКИХ ОСОБЕННОСТЕЙ РАБОТНИКОВ СТРУКТУРЫ СЕТЕВОГО МАРКЕТИНГА С ЭФФЕКТИВНОСТЬЮ ПРОДАЖ И КАРЬЕРНЫМ РОСТОМ
Стела ВЫРТОСУ
Кафедра прикладной психологии
ASPECTE LINGVISTICE ALE DEZVOLTĂRII VORBIRII DIALOGATE LA STUDENŢI ÎN PREDAREA/ÎNVĂŢAREA LIMBII FRANCEZE
Valeria DUCA
Catedra Limba Franceză
SCOPURILE DEZVOLTĂRII COMPETENŢELOR LITERARE LA STUDENŢI
Radu BURDUJAN
Universitatea de Stat din Tiraspol
O NOUĂ METODOLOGIE DIDACTICĂ CE FACILITEAZĂ CORELAŢIA STUDENT–CUNOŞTINŢE
Zinaida BOGHIU
Universitatea de Stat din Tiraspol
CÂT DE EFICIENTĂ ESTE NOUA METODOLOGIE DIDACTICĂ?
Zinaida BOGHIU
Universitatea de Stat din Tiraspol
TENDINŢE DE DEZVOLTARE A LIMBAJELOR DE PROGRAMARE ORIENTATE PE OBIECTE DIN PERSPECTIVA VIITORULUI PROFESOR DE INFORMATICĂ
Silviu GÎNCU
Universitatea de Stat din Tiraspol
ИНТЕГРАЦИЯ – ВЕДУЩИЙ ПРИНЦИП ФОРМИРОВАНИЯ КОММУНИКАТИВНО-РЕЧЕВОЙ КОМПЕТЕНЦИИ В ПРОЦЕССЕ ИЗУЧЕНИЯ РУССКОГО ЯЗЫКА В НАЧАЛЬНОЙ ШКОЛЕ РЕСПУБЛИКИ МОЛДОВА
Оксана КУРТЕВА
Комратский государственный университет
PARTENERIATUL SOCIAL ÎN DOMENIUL FORMĂRII PROFESIONALE CONTINUE EXPLORARE DE CADRU CU IMPACT INOVATOR DE COMPATIBILIZARE CONCEPTUALĂ PE AXA CERERE–OFERTĂ
Liliana POSŢAN
Catedra Ştiinţe ale Educaţiei