CADRUL CONCEPTUAL AL MONITORIZĂRII CURRICULUMULUI ȘCOLAR ÎN FUNCȚIE
Vladimir GUȚU
Moldova State University
https://doi.org/10.59295/sum5(175)2024_01
EDUCAȚIA ȘI CONSILIEREA FAMILIEI: UNELE ASPECTE DE CULTIVARE A GÂNDIRII COTIDIENE POZITIVE LA ADULȚI ȘI COPII DIN PERSPECTIVA FILOSOFIEI PRACTICE
Larisa CUZNEȚOV
„Ion Creangă” State Pedagogical University from Chisinau
https://doi.org/10.59295/sum5(175)2024_02
CONDIȚII PSIHO-PEDAGOGICE CONDUCENTE ÎNVĂȚĂRII INTENSIVE A LIMBII ENGLIZE DE CĂTRE ELEVII DIN ȘCOALA PRIMARĂ
Viorica GORAȘ-POSTICĂ, Dana-Maria MOTFOLEA
Moldova State University
https://doi.org/10.59295/sum5(175)2024_03
GHIDAREA ÎN CARIERĂ A ELEVILOR ÎN CONTEXTUL POLITICILOR EDUCAȚIONALE: CONSTATĂRI ȘI PERSPECTIVE
Maia ȘEVCIUC, Viorica REABOI-PETRACHI, Valeria BOTEZATU, Olga DICUSARĂ, Ana DABIJA
Moldova State University
https://doi.org/10.59295/sum5(175)2024_04
COMPETENȚELE PROFESORULUI DIN DOMENIUL ARTELOR VIZUALE. REPERE CONCEPTUALE Î
Valentina CHIRVASE
Moldova State University
Cristian UNGUREANU
National University of Arts ,,George Enescu”, Iassy, Romania
https://doi.org/10.59295/sum5(175)2024_05
SPEECH EXERCISES FOR FORMING SPECIFIC COMMUNICATIVE COMPETENCES IN CONTEXT OF DEVELOPING DIALOGICAL SPEECH IN GAGAUZ LANGUAGE
Nadejda COCEANJI
Moldova State University
https://doi.org/10.59295/sum5(175)2024_06
MODELING SPEECH DEVELOPMENT IN GAGAUZ LANGUAGE (DIALOGICAL SPEECH LEVEL) IN GYMNASIUM CYCLE STUDENTS
Nadejda COCEANJI, Tatiana REPIDA
Moldova State University
https://doi.org/10.59295/sum5(175)2024_07
CUNOȘTINȚELE PROCEDURALE ÎN DEZVOLTAREA GÂNDIRII ȘTIINȚIFICE LA CADRELE DIDACTICE: UNELE SECVENȚE EXPERIMENTALE
Sergiu SANDULEAC
,,Ion Creanga” State Pedagogical University of Chisinau
https://doi.org/10.59295/sum5(175)2024_08
MOTIVAȚIA ȘI COMPETENȚELE INVESTIGAȚIONALE: O PERSPECTIVĂ INTERDISCIPLINARĂ
Irina SÎRBU
Moldova State University
https://doi.org/10.59295/sum5(175)2024_09
ABORDAREA TEORETICĂ A STILULUI DE ÎNVĂȚARE
Monica VLAD
Moldova State University
https://doi.org/10.59295/sum5(175)2024_10
CLIMATUL PSIHOLOGIC AL CLASEI – FACTOR DE PREVENIRE ȘI REDUCEREA AGRESIVITĂȚII ȘCOLARE
Ioana-Corina GEORGESCU, Vladimir GUȚU
Moldova State University
https://doi.org/10.59295/sum5(175)2024_11
COMPORTAMENTUL AGRESIV DE TIP BULLYING: ABORDĂRI, CARACTERISTICI, CONSECINȚE
Ioana-Corina GEORGESCU
Moldova State University
https://doi.org/10.59295/sum5(175)2024_12
FORMAREA PERSONALITĂȚII STUDENTULUI PENTRU ÎNȚELEGEREA PROBLEMELOR CONTEMPORANE ÎN CONTEXTUL NOILOR EDUCAȚII
Veronica CLICHICI
Moldova State University
https://doi.org/10.59295/sum5(175)2024_13
UTILIZAREA JOCURILOR EDUCATIVE ÎN PREGĂTIREA COPIILOR PENTRU SCOALĂ
Oana CODREANU, Tatiana REPIDA
Moldova State University
https://doi.org/10.59295/sum5(175)2024_14
CAUZELE SI EFECTELE ABANDONULUI SCOLAR S-AU REIMSIT DE-A LUNGUL TIMPULUI
Liudmila CUROȘ
Moldova State University
https://doi.org/10.59295/sum5(175)2024_15
RELAȚIILE INTERPERSONALE ALE COPIILOR CU DIFICULTĂȚI DE ÎNVĂȚARE ÎN CADRUL GRUPULUI DE ELEVI
Olga DRUGUŞ
,,Ion Creangă” State Pedagogical University of Chisinau
https://doi.org/10.59295/sum5(175)2024_16
PROMOVAREA MULTILINGVISMULUI ÎN ȘCOALĂ
Hana WITTMAN
Moldova State University
https://doi.org/10.59295/sum5(175)2024_17
DEZVOLTAREA ABILITĂȚILOR SPECIFICE LA ELEVII DIN ÎNVĂȚĂMÂNTUL PRIMAR PRIN UTILIZAREA ELEMENTELOR OINA
Vasile ONICA, Constantin CIORBĂ
,,Ion Creangă” State Pedagogical University from Chisinau
https://doi.org/10.59295/sum5(175)2024_18
CUNOȘTINȚE ÎN STRUCTURA MODULELOR CURRICULARE LA DISCIPLINA EDUCAȚIE FIZICĂ UNIVERSITARĂ: FUNCȚII FORMATIVE
Marian UDROIU
Theoretical High School ,,Marin Preda”, Bucharest, Romania
Nicolae BRAGARENCO
Moldova State University
https://doi.org/10.59295/sum5(175)2024_19
ROLUL TEHNICILOR EXPRESIV-CREATIVE ÎN DEBLOCAREA MOTIVAȚIEI INTRINSECI PENTRU ÎNVĂȚARE – NEVOIE GENERAL UMANĂ
Mirela PANDELICA
Moldova State University
https://doi.org/10.59295/sum5(175)2024_20
STUDIUL STELELOR VARIABILE ÎN CADRUL ACTIVITĂȚILOR EXTRAȘCOLARE DE ASTRONOMIE
Jan-Ovidiu TERCU
,,Ion Creangă” State Pedagogical University of Chișinău
https://doi.org/10.59295/sum5(175)2024_21
ROLURILE CADRELOR DIDACTICE ÎN PROCESUL DE INCLUZIUNE A ELEVILOR CU CES ÎN CLASELE DIN ÎNVĂŢĂMÂNTUL DE MASĂ
Mihaela TOMA
Moldova State University
https://doi.org/10.59295/sum5(175)2024_22
EDUCAȚIA ECONOMICĂ A ELEVILOR ȘI ADULȚILOR: ASEMĂNĂRI ȘI DIFERENȚE
Anastasia OLOIERU
,,Ion Creangă” State Pedagogical University of Chișinău
https://doi.org/10.59295/sum5(175)2024_23
ROLUL ATITUDINILOR ÎN FORMAREA PERCEPȚIEI SOCIALE ÎN CONTEXTUL SITUAȚIEI DE CRIZĂ
Ana TARNOVSCHI, Simona-Anastasia COBUȘCEAN
Moldova State University
https://doi.org/10.59295/sum5(175)2024_24
RELEVANȚA DIMENSIUNILOR PSIHOLOGICE FUNCȚIONALE ȘI DISFUNCȚIONALE ÎN MANIFESTAREA CONDUITEI ALIMENTARE
Aura IACOBIN
Moldova State University
https://doi.org/10.59295/sum5(175)2024_25
IMPACTUL STĂRILOR EMOȚIONALE NEGATIVE ÎN EVOLUȚIA SINGURĂTĂȚII LA VÂRSTNICI
Lucia SAVCA
,,Ion Creangă” State Pedagogical University
Cristina VLAICU
,,Ion Creangă” State Pedagogical University, General Directorate of Social Assistance of Bucharest Municipality
https://doi.org/10.59295/sum5(175)2024_26
TEHNICI DE DEZVOLTARE A INTELIGENȚEI EMOȚIONALE
Vica ANTON
,,Ion Creanga” State Pedagogical University from Chisinau
https://doi.org/10.59295/sum5(175)2024_27
ASPECTE PSIHOLOGICE ȘI SOCIALE ALE VIEȚII TINERILOR DIAGNOSTICATI CU DIABET
Mircea Tudor MAIORESCU, Aurelia GLAVAN
State Pedagogical University „Ion Creangă” from Chisinau
https://doi.org/10.59295/sum5(175)2024_28
BIASURILE SOCIALE ȘI COGNITIVE ÎN CONTEXTUL TRAFICULUI RUTIER
Olga AXENTII
Moldova State University
https://doi.org/10.59295/sum5(175)2024_29
RELAȚIA DINTRE ANXIETATE ȘI HEMOGLOBINA GLICATĂ LA ADOLESCENȚII CU DIABET DE TIP 1
Victoria CONDREA
Moldova State University
https://doi.org/10.59295/sum5(175)2024_30
INTERVENȚII PSIHOLOGICE ÎN ASISTENȚA PERSOANELOR DIAGNOSTICATE CU EPILEPSIE
Natalia DOȚEN
Institute of Emergency Medicine, National Centre of Epileptology, Laboratory of Neurobiology and Medical Genetics, USMF ,,Nicolae Testemitanu”